charlottegeyskens.reismee.nl

Renovatie?! en wilde kinderen

Vandaag is er niet echt veel gebeurd in de ochtend gingen we naar de tempel om renovatie te doen. We moesten de hele tijd emmers schoonmaken met verharde verf er in wat ik echt niet leuk vond... En voor de verandering is gordijnen van de muur halen omdat we dat lokaal morgen gaan schilderen. De lunch in de middag? Ik stond in brand, normaal kan ik best wel goed tegen pikant eten maar hier wow! Gelukkig was er weer ijs om wat van dat branderige gevoel af te raken. Nadien gingen we weer emmers schoonmaken euj! Gelukkig moest ik rond 2 uur lesgeven! Mijn klasje was opeens dubbel zo groot (7 kinderen). Maar er is een jongen bijgekomen die ook mee lesgeeft nu dus we zijn met 3 nu. Vandaag waren ze wel wat heviger. Ik moest de hele tijd in hun boekjes tekenen wat best wel vermoeiend was omdat ik helemaal geen tekentalent heb en ze een mooie tekening verwachten haha! Na een tijdje begonnen ze allemaal in het rond te lopen en kregen we ze even niet meer onder controle. Op een gegeven moment waren ze gefascineerd door mijn haar ze vonden het zo grappig om het in mijn gezicht te gooien, achja ik liet ze maar doen ze konden er zo hard mee lachen. Nadien begonnen ze naar mijn piercing, oorbellen, nagels te wijzen haha. En dan was de klas eindelijk gedaan best wel vermoeiender met 4 meer kinderen. Nadien gingen we terug met de bus en daarna ging ik naar het dorpje waar een paar winkeltjes zijn. Als ik slik heb ik nog steeds een pijnlijk gevoel, ook als ik eet. Dus het plan was om een apotheek te zoeken en iets van keeltabletjes ofzo te halen. Ik stond daar in die apotheek en die man liet mij een soort van tabletje zien dat gewoon op snoep leek, hij zei dat ik de tekst moest lezen maarja aangezien ik geen Singalees ken was dat niet echt een optie. Uiteindelijk kocht ik een siroop, dat ding koste nog geen 2 euro dus ik denk niet echt dat het gaat werken maarja er is niets anders. In een klein winkeltje kocht ik een soort van koffiekoek met suiker op deze zijn echt zo lekker en een muffin. Nadien gingen we gewoon terug naar het huis en verder gaat er vandaag niet speciaal meer gebeuren denk ik dus tot morgen!

Charlotte

Reacties

Reacties

papa Hans

verzorg die pijnlijke keel maar goed en zie dat het niet erger wordt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active