charlottegeyskens.reismee.nl

Laatste dag project

Vandaag was mijn laatste dag op het project bij de tempel, dit omdat ik morgen een dag vrij heb genomen omdat we rond 16h naar Yala vertrekken. Die busrit daar naartoe kan wel 13 uur of langer duren word dus een zware nachtrit want in de ochtend gaan we al op safari. Ik heb er wel echt zin in! Maar nu over vandaag na het ontbijt waren we aan het wachten op de bus en wat kwam er ipv van een bus een vrachtwagen met zo'n grote achterbak. Ik dacht eerst van dit is een mop maar nee hoor we gingen vandaag naar de tempel met dit ding best nog wel cool! De voormiddag in de tempel vond ik eerlijk echt niet leuk, ik heb er sowiso al niet voor gekozen om renovatie te doen. We schilderden de woonkamer, de verf was meer water als verf waardoor het niet mooi schilderde. Na 2 uur was er een pauze en nadien hebben we weer geschilderd. In de middag was er geen ijsje. Rond 13h gingen we naar de stad om inkopen te doen voor het avondeten, een meisje kwam met het idee om allemaal iets te koken uit je land. Maar uhm ik koken haha? Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten koken ja als ik aan belgie denk en aan ons eten denk ik aan friet en daar is niet echt een mogelijkheid toe! Maar uiteindelijk ga ik met de 2 Nederlandse meisjes pannenkoeken proberen te maken. Na het winkelen gingen we terug naar de tempel om les te geven aan de kinderen. Vandaag waren ze met 8. Er was een jongen die mij opviel, hij was echt zo schattig en zo braaf! Alles wat hij moest noteren in zijn boekje was juist en hij deed echt zijn best. We begonnen met een memory game die we gisteren maakten en dat vonden ze best wel leuk. Nadien lieten we ze zinnen maken met alle woorden die ze op hun kaartjes hadden. Ook deden we een soort van dictee. Ze vinden het zo leuk als je een grote V (teken dat het juist is), ster en een smiley in hun boekje schrijft. Ze blijven mij ook de hele tijd Scarlett noemen haha. Ook zal ik hun reactie op mijn nagels niet snel vergeten 'plastic, plastic'. Dit was dan ook meteen de laatste dag van het lesgeven en dit vond ik wel echt heel leuk! Nu ga ik inpakken voor morgen. We gaan in de ochtend naar Kandy met een taxi en daar kunnen we dan tot 16h nog wat shoppen, eten en wat rondwandelen.

Ik kijk zo hard uit naar het weekend en volgende week in ambalangoda!
Tot de volgende, Charlotte.

Reacties

Reacties

pappa Hans

Cool!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active