charlottegeyskens.reismee.nl

Weekendtrip Ella en Adams Peak

Vandaag was de laatste dag van de oriëntatieweek in Kandy. In de ochtend gingen we het groot Budha beeld bezoeken. Eerst namen we de lokale bus waarop ik eerst rechtstond, ik kon mij niet goed vasthouden omdat ik een grote fles water in mijn handen had. Een man op de bus was zo lief om die fles vast te houden voor mij zodat ik mij kon vasthouden, echt super lief! Na het afstappen van de bus moesten we nog wel een eindje stappen en het was al best wel warm dus het was best wel vermoeiend. Bij het Budha beeld was een monnik die ons 'zegende', je moest voor hem gaan zitten en dan kreeg je een armbadje en zei hij allemaal dingen die ik niet begreep, maar het was wel speciaal!terug in de stad brachten we een bezoek aan een hindoeïstische tempel waarin we zo'n typische stip op ons hoofd kregen, ik denk dat dit voor bescherming dient maar ik ben niet zeker. Nadien gingen we naar een Indisch restaurant om middageten te eten. Hierna moesten we wachten op de bus maar er was blijkbaar een ongeluk gebeurd waardoor we echt lang moesten wachten. Uiteindelijk na vrij lang wachten bracht de bus ons terug naar het huis waar we onze rugzak konden oppikken want in de avond vertrek ik op weekend naar Ella en Adams Peak. Nadien gingen we naar een massagesalon waar ik een rugmassage kreeg, best wel aangenaam na mijn eerste week hier! Nadien kwam het busje ons ophalen voor naar Ella te gaan dit is best wel een eind rijden. Uiteindelijk kwamen we aan bij het hotel en het is best wel een mooi hotel, met een regendouche en warm water! Nadien gingen we eten bij een restaurant met meer westerse gerechten, ik nam een hamburger en het was echt lekker!Morgen nachtgaan we naar Adams Peak dus ben benieuwd! Iets wat mij al een paar dagen opvalt zijn de hondjes hier ik voel me er vaak echt zo slecht door ze lopen op straat, ze zijn mager, het liefst zou ik ze allemaal een goeie thuis willen geven maar dat kan natuurlijk niet :( en dat was het dan voor vandaag!

Tot morgen!
Charlotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active