charlottegeyskens.reismee.nl

Dag 5 Kandy

Vandaag is het al dag 5 in Kandy, de tijd gaat best wel snel! Ik ben vandaag heel vroeg opgestaan (04:30) omdat we naar de temple of Tooth gingen. We wandelden tevoet ik naar de tempel en het was best nog wel donker buiten. Bij de tempel kochten we bloemen die we dan gingen afgeven in de tempel. Het was best wel indrukwekkend om te zien hoeveel mensen hier zo vroeg opstaan om naar de tempel te gaan. Nadien gingen we naar een soort van houtbewerking fabriekje waar je ook dingen kon kopen. Hiernaast was een textiel fabriekje waar we ook even binnen gingen. Hierna gingen we naar een soort van uitzichtpunt waar we foto's konden maken. Nadien gingen we naar een Engels kerkhof waar we uitleg kregen van een man die er werkte, daarna kregen we vrij en gingen we terug met de tuk tuk omdat het best wel een stukje wandelen was. We lunchte in het huis en nadien kwam een meisje met het idee om naar een waterval te gaan bezoeken om precies te zijn de Hunnas falls. Deze waren ongeveer op anderhalf uur rijden van waar we verbleven. We gingen met ongeveer 13 mensen en het was echt de moeite! We reden in de bergen en de natuur was echt mooi! Sommige mensen zwommen in het water maar de rotsen waren best wel glad dus ik heb niet gezwommen. De jongen naast mij in de auto had nadien een bloedzuiger op zich dus ik ben best wel blij dat ik dit niet heb gedaan. Nadien reden we terug naar het huis. Dit word dan mijn laatste nacht in het huis in Kandy want morgen gaan we met een groep naar Adam's Peak en Ella waar we ook 2 nachten gaan slapen in een ander hostel. Nadien ga ik naar Hill country en dat betekend ook weer een ander verblijf waar ik best wel benieuwd voor ben!

Groetjes Charlotte

Reacties

Reacties

papa Hans

Leuk verhaal !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active