charlottegeyskens.reismee.nl

Dag 3 in Kandy

Vandaag vond ik persoonlijk iets minder mijn 'ding'. In de ochtend konden we iets langer slapen wat best wel goed was! Nadien was er een kookles, maar ik ben nu niet echt een keukenprinses dus ik heb enkel gekeken. Nadien kregen we een zelfverdedigingscursus dit was best wel interessant aangezien je natuurlijk in een vreemd land bent en je op die manier ook wel weet wat je zou moeten doen als er iets gebeurd en dit kan je overal wel toepassen wanneer het nodig zou zijn. Hierna gingen we met het busje van de organisatie naar een meditatie les in een tempel en als je mij echt kent weet je wel dat mediteren en yoga niet echt iets voor mij is haha :) De les werd gegeven door een monnik (een vrouwelijke). In het begin was het best wel interessant maar ze bleef alles maar herhalen en herhalen wat op de duur wel een beetje langdradig werd en de meditatie sessie opzich was echt niet men ding ik viel eigelijk meer in slaap dan dat ik deed wat het moest zijn denk ik? Nadien gingen we met de bus terug naar het vrijwilligershuis vanuit daar gingen we tevoet naar een klein supermarktje maar hier gingen we direct terug naar buiten omdat het er niet zo fris rook en niet echt aangenaam is om dan iets te kopen, dan maar verder naar Kandy stad gewandeld om wat te kopen. In het winkelcentrum hebben ze een supermarkt en hier kocht ik een paar koekjes en wat cola omdat ik nog steeds door het tijdsverschil niet op de uren dat we eten krijgen honger heb. We gingen terug naar het huis met een tuk tuk net zoals gisteren wat echt wel cool is, ookal rijden ze zo 'wild' en op het andere rijvak dan waar je normaal moet rijden. Nadien na het avond eten wat ik deze keer best smakelijk vond was er een bespreking van de programma's voor volgende week. Ik ga volgende week naar Hill Country waar ik ga lesgeven aan village kinderen waar ik best wel naar uitkijk! Er werd gezegd dat Hill country echt niet zo toeristisch is als Kandy en dat je best wel bekeken word als 'blank' persoon maar op een goede manier, ben ik wel benieuwd naar! Morgen moeten we op 4u30 opstaan omdat we naar the temple of tooth (geen idee of het juist geschreven is) waar we een ritueel gaan bijwonen en deze zijn altijd vroeg in de ochtend haha :) In het weekend zijn er plannen om de Adam's Peak te beklimmen en naar Ella te gaan wat echt wel cool lijkt! Nu ga ik slapen want anders word het morgen pijnlijk haha!

Tot de volgende!

Reacties

Reacties

Papa Hans

Day 3 ..... niet zo n succes blijkbaar maar volgende week gaat zeker max worden wanneer je met de kinderen kan werken.

Gitte

Bij mediteren zou ik ook inslaap vallen denk ik ;). Wel heel goed dat je hebt kunnen regelen dat je volgende week kan gaan lesgeven. Dat zal helemaal uw ding zijn!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active