charlottegeyskens.reismee.nl

Dag 2 in Kandy

Hey ik weer! Vandaag ben ik met eerst met de lokale bus en dan met het busje van de organisatie naar een spice factory geweest hier kregen we een rondleiding en uitleg over alle soorten planten die hier aanwezig waren nadien konden we gaan zitten en kregen we een gezicht, rug en nek massage met de producten die men van die planten maakten. Hierna gingen we naar een thee fabriek, ook hier kregen we uitleg over hoe men deze maakte en konden we de machines zien :) Nadien konden we de thee proeven maar aangezien ik deze niet lust was het niet echt iets voor mij ik ben sowiso al niet echt voor warme dranken. Later gingen we naar de stad waar we vrij de keuze kregen waar we konden gaan eten. We gingen naar delifrance of hoe je het ook schrijft (die heb je ook in belgie), hier at ik en pizzabaquette en een chocobroodje en die frisse cola deed zo goed! Nadien gingen we op een boottocht op de kandy river, deze is niet zo groot en spectaculair maar het was wel leuk om een keer te doen. Ook gingen we naar een diamantenmuseum, hier kregen we een film te zien hoe deze werden gevonden en verwerkt worden. Als je wou kon je juwelen kopen maar deze waren best wel duur! Hierna gingen we nog even Kandy in om enkele dingen te kopen zoals water en nieuw wasmiddel want die van mij schuimt echt niks waardoor ik ook niet echt het idee heb dat het schoonraakt. Nadien ging ik met de tuk tuk terug naar het vrijwilligershuis, de rit was best 'wild' maar dit was echt wel leuk. Het verkeer hier is echt hevig en ongestructureerd maar de mensen hier rijden echt wel goed ondanks al de drukte en 'tuuten' kunnen ze ook goed! Morgen is er een kookles gepland en een meditatie les, ben benieuwd!

Tot de volgende, Charlotte :)

Reacties

Reacties

Hans

Ale vooruit weer een dag voorbij vol ervaringen om nooit te vergeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active