charlottegeyskens.reismee.nl

2 dagen te gaan en dan is het zover!

Vandaag, 2 dagen voor vertrek ben ik volop bezig met het inpakken van mijn backpack. Ik probeer echt om zo min mogelijk mee te nemen zodat mijn rug toch een beetje gespaard blijft en ik er niet bijloop als een muilezel

Tongue Out
Qua paspoort en documenten is alles in orde, altans dat hoop ik toch! Ook heb ik enkele basic Engelse boekjes gekregen voor mijn laatste week bij het vrijwilligersproject in het schooltje. Ik ben echt zo nieuwsgierig wie ik allemaal ga leren kennen en ontmoeten tijdens mijn reis, toch wel spannend als je zo alleen bent. Maar het komt vast wel goed!
Wink
& ohja bijna vergeten... Gisteren kreeg ik een e-mail van de organisatie in Sr Lanka dat ik de enige was die zich had aangemeld voor de trekking, best wel jammer! Ze gaven me de optie om deze week te wijzigen naar de oriëntatie week. Dus de planning is wel een klein beetje gewijzigd: 1ste week oriëntatie week, 2de beachweek en de 3de vrijwilligerswerk op het schooltje.

Groetjes Charlotte.

Reacties

Reacties

Doohan Van Dessel

Nog 2 dagen en de vakantie is gedaan .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active