charlottegeyskens.reismee.nl

Terug naar België

Heyhey,

dit is dan mijn laatste blogpost voor deze reis. Gisteren stond ik om 5u30 op voor mijn terugreis naar huis. Het was de eerste keer dat ik echt alleen ging zijn deze reis. Mijn taxi had ik de dag voordien al geboekt. Ook had ik de dag voordien al afscheid genomen van de mensen die ik ontmoet had tijdens de 3 weken reis. Gelukkig had ik echt een lieve taxichauffeur! Ik heb de hele weg met hem gepraat, dus ik voelde mij wel 'veilig'. Bij aankomst op de luchthaven verliep alles vlot en mijn 'maaltijd' (of hoe ik het dan ook mag noemen) bij king burger in de ochtend smaakte mij wel! Nadien kon ik al direct boarden, dus echt wachten moest ik niet. Mijn eerste vlucht richting ging super vlot. Ik had in Dubai niet zoveel tijd om over te stappen dus ik heb mij wel hard gehaast, dus hier ook geen wachttijd voor mij. De tweede vlucht richting Dusseldorf duurde een stuk langer maar gelukkig kon ik mezelf wel enterainen met 3 films en een paar series. Bij aankomst in Dusseldorf zag ik mijn ouders terug en gingen we terug naar huis (België). Ik laat Sri Lanka achter met een dubbel gevoel, ik was heel erg blij dat ik terug naar huis kon komen maar aan de andere kant was het zo leuk en fijn! Ik vertrok op reis zonder echt iemand op voorhand gekent te hebben en leerde zoveel fantastische mensen kennen van echt alle leeftijden en nationaliteiten. Ik sliep in totaal op ongeveer 7 verschillende plekken. Tot slot Sri Lanka is een fantastisch land, met een super vriendelijke bevolking en een inspirerende cultuur. Ik ben zo blij dat ik deze reis daadwerkelijk heb kunnen maken en ik weer een hele ervaring rijker ben!

Bedankt voor het lezen van mijn blog!

Groetjes Charlotte

Reacties

Reacties

papa Hans

glad to have you back home !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active