charlottegeyskens.reismee.nl

Riversafari, schildpadden en Induruwa Beach

Vandaag is het woensdag nog 3 nachten en ik ga alweer naar huis. Ik heb gisteren niks gepost omdat er niet zoveel spannends gebeurt was. In de ochtend kwam de tuk tuk ons ophalen en gingen we naar een punt waar we op een bootje moesten stappen voor een rivier safari. De rivier safari was niet echt spectaculaire de uitzichten waren wel mooi maar veel dieren hebben we niet gezien, buiten een paar apen op een boom en wat vogels. Eerste maakten we een stop bij een vrouw die toonde hoe ze kaneel van een tak haalde. Nadien vaarde we even door en stopte we opnieuw deze keer bij een fish spa! In het begin vond ik het een beetje eng omdat de vissen zoveel groter zijn als in Thailand (waar ik het enkele keren heb gedaan) of als gewoonlijk. Maar uiteindelijk vies het wel mee, het was iets ruwer ook. Soms beten ze ook wat harder als normaal maar oke ik heb het overleefd haha! Nadien vaarden we terug naar de tuk tuks en gingen we terug naar het huis om te lunchen. Raad maar eens wat mijn lunch was? Rice and curry ofcourse ik ben dit echt zo beu haha ik als niet rijst etende persoon 3 weken lang aan de rijst is geen goeie combinatie. Nadien wou ik met het Duitse meisje waarmee ik de beach week doe naar Induruwa beach gaan maar toen we wouden vertrekken zagen we wat er hele donkere wolken opweg waren... En niet veel later begon het te regenen :( dit bleef zo voor de hele namiddag dus bleven we thuis in de vroege vooravond ben ik nog naar ambalangoda stad geweest en kocht ik een olifanten rok. Nadien ben ik met een groepje mee gaan eten in het ijscafe waar ik de dag voordien ook was. Zalig om gewoon frieten, samosa en oreo ijs als avondeten te hebben ipv rijst! Woensdag (vandaag) ging ik voor eventjes mee naar het schildpaddenproject. Hier kreeg ik de kans om de vis te snijden voor de schildpadden en ze daarna te voederen. Echt super leuk om eventjes hier te kunnen zijn! Mijn schildpad kan wel 30x in sommige van deze grote haha! Ik heb er ook enkele kleine vast mogen houden voor een foto. Nadien ging ik met de lokale bus naarInduruwa beach hier huurden ik een ligbed aan het strand in een luxueus hotel en lunchte hier echt zalig. Waarschijnlijk gaan we hier ook met een grotere groep dineren dus vanavond ook geen rijst en curry voor mij!:)

Tot morgen, Charlotte

Reacties

Reacties

Papa hans

Spannend

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active