charlottegeyskens.reismee.nl

Tempels, Hikkaduwa, strand en ijsjes!

Heyhey! Mijn eerste dag in ambalangoda was echt heel leuk en relaxed. Ik deze week de beachweek, dit is gewoon een week waarin je vanalles bezoekt in de omgeving en er is veel vrije tijd zoals vandaag bv. In de ochtend kregen we een kleine rondleiding in de stad, het is hier echt zoveel warmer als in Kandy. Na de stadstour kwam er een tuk tuk ons ophalen om enkele tempels te bezoeken. We zijn deze week maar met 4 dus er waren 2 tuk tuks. Eerst gingen we naar een tempel waar een grote liggende Budha was, best wel indrukwekkend! Nadien deden we er nog 3 andere. Nadien gingen we terug naar het vrijwilligershuis. Na lunch ging ik samen met een ander meisje naar Hikkaduwa met de lokale bus. Eerst gingen we naar het strand wat echt mooi en rustig was. Het weer was echt goed op het strand door de wind was de hitte wat weg. Nadien gingen we iets drinken. Het was gewoon een hele rustige namiddag op het strand! Later op de namiddag kwamen de mensen van het schildpadden project ook naar daar en gingen we avondeten bij een restaurant. Het eten daar was niet zo lekker maarja het was acceptabel haha. Nadien gingen we terug naar ambalangoda met de lokale bus. Hier gingen we nog naar een ijscafe waar ik een oreo ijsje at (ja mijn 2e ijsje vandaag) maar oke ik ben maar 1x in sri lanka en ik ben de rijst en curry beu dus het kan! Nadien gingen we terug naar het huis en dat was het dan voor vandaag!

Tot morgen!

Reacties

Reacties

Papa hans

Top !

Papa hans

Top !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active