charlottegeyskens.reismee.nl

Miscommunicatie en wachten

Vanochtend namen we een taxi vanuit Hill Country terug naar het verblijf in Kandy waar we onze bagage konden droppen. De rit duurde echt niet lang en na het droppen van de bagage ging ik samen met 3 anderen Kandy stad in voor souveniertjes te kopen en te lunchen. Ik kocht best nog wel een aantal dingen zoals een olifantenbroek ik denk dat iedereen die naar Azië gaat/is geweest wel zo'n broek kent! Deze kocht ik op de food market. Nadien gingen we naar een restaurantje voor lunch hier at ik noodels daarna gingen we ook nog naar een cafeetje waar ik een oreo banana shake dronk en wauw deze was echt lekker! We moesten (normaal) om 16h bij het hotel zijn om de bus te nemen naar Yala national park maar hier liep het fout. We kwamen aan bij het hotel vanwaar de bus ging vertrekken en de vrouw van de organisatie vroeg waar wij naartoe moesten. Toen we zeiden dat we naar yala gingen en dat ons verteld was dat het 13 uur rijden was keek ze heel raar. Uiteindelijk bleek dat we pas rond 23h rijden en dat het veel minder lang is dan 13h. We kregen een kamer omdat het nog maar namiddag was en dat maakt het wachten ook niet erg. Opzich maakt het niet zoveel uit! Als avondeten bestelde we een pizza bij pizzahut en ja deze hebben ze hier ook! En nu is het wachten tot 23h, opzich niks echt boeiends maar ik ben wel blij om even terug in Kandy geweest te zijn na die dagen in Hill country. De kamer die we nu hebben is zoveel beter dan de vorige wauw! Warm water, veel stopcontacten en zelfs den grote spiegel...

Tot morgen!
Charlotte

Reacties

Reacties

papa Hans

Ons Lotteke toch he !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active