charlottegeyskens.reismee.nl

14 dagen te gaan!

De examens zijn afgelopen, de middelbare school zit erop en nu kan ik mij volledig focussen op mijn reis! Deze week heb ik al enkele dingetjes gekocht die ik mee ga nemen in mijn backpack zoals een klamboe, flightbag... Ik ben best wel nerveus maar ik kijk er enorm naar uit om te reizen en nieuwe mensen te leren kennen. Er moeten enkel nog een paar dingen geregeld worden met de bank aangezien ik altijd wel problemen heb met mijn bankkaarten in het buitenland. Het word best wel een uitdaging om 'echt' niet veel mee te nemen aangezien ik het deze keer echt allemaal zelf op mijn rug ga dragen! Ik hoop dat ik zal terug komen met een blog vol met verhalen en mooie herinneringen!

Groetjes,

Charlotte

Wink

Reacties

Reacties

Doohan Van Dessel

Dus daar gaat je zomervakantie !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active